Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, October 22, 2012

No Comment
Ruby The Heart Stealer

Itali – Bekas Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi menafikan beliau telah menganjurkan parti seks dan melakukan hubungan seks dengan seorang pelacur berusia 17 tahun dari Magribi, Karima al-Mahroug, yang juga dikenali sebagai “Ruby the Heart Stealer.”
Penafian berkenaan dibuat dalam perbicaraan ke atasnya kerana didakwa menyalah gunakan kuasa sebagai Perdana Menteri dengan memberikan arahan kepada polis supaya membebaskan gadis berkenaan yang dituduh mencuri pada bulan Mei, 2010.
“Saya tidak mempunyai hubungan intim dengan dia,’’ katanya dalam penampilan kali kedua di mahkamah.
Berlusconi, yang meletak jawatan tahun lalu memaklumkan dia menyangka gadis berkenaan berusia 24 tahun.
“Saya boleh nyatakan dengan jelas, tidak ada hubungan seks berlaku malam itu.
“Selain kakitangan saya, anak-anak saya juga berada di situ untuk bertemu saya,’’ kata jutawan berkenaan yang mempunyai lima anak hasil perkahwinan sebanyak dua kali.
Namun semua perkahwinan berkenaan berakhir dengan perceraian akibat sifat kasanovanya.
Dalam pada itu, salah seorang daripada saksi perbicaraan itu memaklumkan, gadis berkenaan telah dibayar untuk menghadiri parti berkenaan dan diberikan bonus jika mengadakan hubungan intim dengan Berlusconi.
Jelas saksi berkenaan, `Ruby the Heart Stealer’ hadir pada parti berkenaan dengan memakai pakaian paderi sebelum berbogel untuk Berlusconi.
Saksi yang lain pula memaklumkan gadis itu memakai kostum penyanyi pop Whitney Houston dan Presiden Barack Obama sebelum berbogel.
Bagaimanapun bekas Perdana Menteri itu menyifatkan keterangan tersebut bertujuan menjatuhkannya dan satu pencerobohan dalam kehidupan peribadinya.
“Kami hanya makan malam dan saya mendapat perhatian apabila saya menyanyi, bercerita mengenai sukan dan politik serta bergosip.
“Saya tidak pernah membuat bayaran untuk menjalinkan hubungan intim dengan tetamu wanita saya dan mereka juga bukannya pelacur,’’ katanya.
Hukuman kerana mengadakan hubungan seks dengan pelacur bawah umur adalah penjara maksimum tiga tahun manakala bagi kesalahan menyalahguna kuasa pula, ia membawa hukuman penjara 12 tahun.

0 comments:

Post a Comment