Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, December 28, 2012

No Comment


Mula2 epics tengok video Yif, Art of Magic ni, epics terkejut sebab tak sangka magic dia ni lain daripada magic2 yang pernah dilakukan oleh magician lain antaranya david blaine, copperfield, cyril dan houdini. dulu pernah ada magic show di ntv7 tapi sudah diberhentikan. ok, sebelum epics tunjukkan video2 Yif, Art of Magic ni. epics nak memperkenalkan background dia.

Nama sebenar dia adalah Wang Yifeng, atau lebih dikenali dengan panggilan Yif. Lahir pada tahun 1987 dan merupakan fantasi artis dari Paris, Perancis. Pada September 2012, video magic yang disiarkan di Internet telah mencetuskan perbincangan dan liputan media dan kemudiannya mendapat liputan meluas oleh para media.

Wang Yifeng dilahirkan di Beijing dan dibesarkan di Paris, Lapan tahun terdedah kepada seni magic. Pada umur 13, dia Yif telah dipindahkan kepada bidang seni sihir jarak dekat, sejak awal kuasa jiwa konsep, falsafah, psikologi, sains, terapung melalui pelbagai keupayaan dan dalam kajian mendalam teori pengetahuan dan Yif sering mengembara ke Eropah dan Amerika Syarikat untuk memahami ilmu seni ajaib.

Yif seringkali mempersembahkan gaya unik peribadi, termasuk kehilangan pemindahan objek perubahan segera, memulihkan idea bergerak, telepati terapung, ramalan, fenomena anti-fizikal dan besar optik, yang tidak disangka dan seni Asia iaitu gelombang ajaib. Dari sudut pandangan profesional, Yif mengagumi magician iaitu Armando Lucero dan Rene Lavand.

Ok. Cukup untuk pengenalan. Jom kita tengok beberapa video yang telah diupload oleh Yif di Youtube channel beliau.

1) Video bagaimana Iphone boleh tembus masuk kedalam botol.

2) Video Yif membuat duit bertukar-tukar kepada currency berlainan seperti dolar, pound, euro, etc.

3) Video ni antara feveret epics sebab... Yif keluarkan ice-cream daripada menu book!!! this is epics!!!

4) Video bagaimana Yif bend sudu menggunakan renungan mata dia.

5) Video ni antara feveret epics. Macamanalah dia wat isi buah tu bertukar tempat? mmg epics!!!

6) Video ni Yif tunjukkan bagaimana duit syiling boleh tembus ke dalam botol.

7) Video ni Yif tunjuk bagaimana dia gerakkan kacang daripada nasi.

8) Video ni banyak trick yang Yif tunjukkan.

9) Antara banyak2 video Yif, epics paling suka yang ni. Korang nampak tak roti panjang tu? Nak tahu daripada mana Yif keluarkan? Korang tengok la. Sampai harini, epics habis fikir macamana dia buat.

10) Video ni Yif tunjukkan duit syiling dan beberapa barang lain ditransfer ke dalam barang lain tanpa orang di sekeliling dia sedar.

11) Video ni antara feveret epics. Air bertukar jadi arak. Bukan epics suka arak tu, korang tengok macamana dia letak tangan tengah2 lepas tu dia tukarkan air mineral jadi arak. Memang mind blowing.

p/s: setakat hari ni, tu jer video yang Yif upload di channel youtube dia. Kalau korang nak get updates daripada video ni, korang subscribe jer kat channel Youtube dia. Memang best kot. Mesti korang akan tersenyum sorang2. :P

0 comments:

Post a Comment