Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, December 29, 2012

No Comment

Tak Sempat Rogol Sebab Pancut Awal
Tak Sempat Rogol Sebab Pancut Awal – Di Indonesia seorang perogol tidak sempat merogol mangsanya akibat pancut awal kerana tidak tahan menahan nafsu serakahnya.
Riski atau dikenali sebagai Yaya adalah suspek yang terpaksa berdepan dengan pihak polis atas perbuatannya lucahnya.
Beliau telah diserahkan oleh orang ramai yang menahannya setelah seorang pelajar sekolah menenagah yang hampir dirogolnya di Garut, Jawa Barat membuat aduan. Tidak itu sahaja, Riski turut mengugut mangsa dengan memaksa beliau menyerahkan wang kepadanya.
Kejadian bermula apabila mangsa yang baru pulang dari sekolah ke kampungnya di Cirawa Jati. Oleh kerana jarak sekolah dan rumahnya agak jauh, beliau terpaksa merentas kawasan estate untuk sampai.
Di dalam perjalanan itu, beliau telah dihalang oleh suspek. Mangsa kemudiannya diheret ke sebuah pondok di ladang itu tersebut. Ketika hampir dirogol oleh suspek, mangsa meronta-ronta untuk mengelak dari suspek.
Akibat dari rontaan tersebut, nafsu suspek semakin meluap-luap terhadap mangsa. Akibatnya beliau mengalami ejakulasi awal sebelum sempat memperkosa mangsa. Kejadian rogol tersebut gagal dilakukan oleh suspek.
Oleh kerana suspek tidak dapat merogol mangsa, beliau telah memeras ugut mangsa dengan memaksa mangsa menyerahkan wang kepadanya. Dan selepas itu beliau meninggalkan mangsa di pondok tersebut.Mangsa kemudiannya meminta pertolongan daripada orang yang lalu lalang di kawasan ladang tersebut. Selepas aduan dari mangsa, orang ramai bergegas mencari suspek dan memukul beliau sebelum diserahkan kepada pihak polis. – Info Seksual Melayu

0 comments:

Post a Comment