Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, January 24, 2013

8 comments



Lega rasanya kot! Orang yang curi duit pelakon Lisa Surihani telah ditangkap. Bagus la. Elok disumbatkan dalam penjara orang yang sebegini. Main suka-suka mak bapak deme je ceroboh akaun orang lain. Dari laporan mStar Online, rahsia kehilangan wang simpanan pelakon itu terbongkar selepas siasatan polis mendapati ia dilakukan kakitangan bank sebelum menahannya.

Adeehh!! Orang dalam la pulak! orang jenis pecah amanah ni tak boleh dibiarkan saje. Kakitangan bank wanita itu dikatakan membatalkan kad mesin pengeluaran wang automatik (ATM) milik Lisa sebelum membuat salinan baru dan melakukan pengeluaran RM50,000 yang direkodkan pengeluarannya di Kuantan, Pahang sejak awal bulan ini. Ini la nama cerdik buah pelior. Pandai bab mencuri, bab lain failed!

Teman harap-harap duit yang dicuri tu ada lagi la. Kalau tak ada melepas la jugak.kan.kan. Teman mengucapkan sekalung perhargaan kepada pihak polis dan bank yang telah berusaha bersungguh menyelesaikan kes ini dengan pantas. Banyak lagi kes yang sedemikian dilaporkan tapi tak tau la pulak apa ceritanya? Selesai ke entah!

8 comments:

  1. Klau org ternama mmg cepat le diaorg selesaikan. Klau org biasa mcm kita ni duit hilang dlm akaun, jgn harap la dpt selesai. Tak layan punya....puiii!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Aku setuju..puiii!!!

    ReplyDelete
  3. Tersangat setujuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. miza pun setuju
    aina lg setuju...
    aiman x kisah...

    ReplyDelete
  5. mmg pun...sape yg nak tolong kite, nak harap bank mmg tak la...wat tak tau jer...kalau artis,org ada nama laju jer selesai...konon2 nmpk la diaorg wat keje.....nak sgt pilih kasih.......

    ReplyDelete