Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, January 24, 2013

No Comment




Benarkah pada zaman sekarang, cinta itu memerlukan seks. Sebab ada pendapat mengatakan seks itu perlu sebagai bukti kasih sayang/cinta mereka,maka tak hairanlah kita lihat berapa ramai anak gadis/pemuda yang hilang dara/teruna sebelum kahwin. Satu fenomena yg menyedihkan, tapi kenapa ia masih berlaku dikalangan anak remaja kita sekarang ni? Bagaimanapun cinta antara suami isteri memang perlukan seks, saya tak nafikan. Cuma fokus kita adalah percintaan dikalangan anak muda kita sekarang ini.

Bagaimana pula dengan perempuan yang teraniaya- dirogol, diperkosa dan sebagainya?Bagaimana dengan status dara mereka ini?

Secara amnya, selain berzina atau di rogol dara wanita boleh hilang walaupun tanpa membuat hubungan sex. Wanita aktif, terjatuh dengan kuat iaitu melibatkan punggung, berbasikal dan sebagainya antara sebab yang membolehkan wanita kehilangan dara...walaupun peratusnya agak kurang...

Dara/mahkota gadis adalah suatu benda yg tak ternilai bagi seorg gadis, kenapa ianya tidak ternilai? Ini kerana nilai bagi dara/mahkota kegadisan bagi wanita adalah terlalu tinggi sehingga kita tak mampu untuk meletakkan nilainya.


0 comments:

Post a Comment