Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, January 26, 2013

No Comment
JD8


Berikut adalah senarai lapan wanita yang diketahui menjual keperawanan mereka secara terbuka. Sebahagian besar daripada mereka berbuat demikian untuk mencari wang bagi melanjutkan pelajaran.
JD1
Catarina Migliorini berumur 20 tahun ketika menjual daranya kepada seorang jutawan Jepun. Dia berasal dari Brazil dan mendapat bayaran lebih RM2 juta.
JD2
Natalie Dylan merupakan seorang pemegang ijazah dalam bidang Pengajian Wanita dari Universiti Sacramento State. Pada asalnya, wujud khabar angin daranya mencapai nilai ‘bidaan’ RM11 juta namun menurut pihak yang menguruskannya, urusniaga itu tidak pernah menjadi realiti. Natalie bagaimanapun tetap membawa pulang hampir RM750,000.
JD3
Seorang gadis dari New Zealand menggunakan nama ‘Ungirl” mengikuti jejak Natalie Dylan. Dia menerima 1,200 bidaan dan berakhir dengan dia menerima tawaran bernilai hampir RM100,000.
“Jumlah itu jauh lebih banyak daripada apa yang saya impikan,” wanita itu dilaporkan berkata.
JD4
Alina Percea yang berasal dari Romania mendakwa menjual daranya untuk menyambung pelajaran dalam bidang pengkomputeran. Seorang usahawan Itali membayar RM52,000 untuk dara gadis manis itu.
JD5
Tidak ketinggalan dalam perdagangan dara adalah Rosie Reid, seorang remaja lesbian yang berumur 18 tahun. Dia menjual daranya untuk meneruskan pelajaran ke Bristol University. Selepas 2,000 bidaan, seorang jurutera berusia 44 tahun yang juga duda anak dua berjaya memperoleh habuannya.
Rosie dilaporkan menyesal dengan tindakannya itu. Selepas daranya hilab, dia dan teman lesbian, Jess Cameron menangis berhari-hari. AMARAN: Dara yang sudah dijual tidak akan dikembalikan.
JD6
Rafella Fica…Fuhhhh… Model bikini dan bintang program realiti berusia 20 tahun hanya bersedia memberikan daranya melalui kemasyhuran dan kekayaan. Dia hanya bersetuju untuk menurunkan seluar dalamnya jika ada lelaki yang sudi membayar RM5.1 juta. Katanya, dia mahu menggunakan wang berkenaan untuk membeli sebuah rumah dan mengikuti kelas lakonan.
JD7
Graciela Yataco adalah wanita yang bertanggungjawab memulakan trend menjual dara. Pada tahun 2005 ketika berusia 18 tahun, Graciela Yataco, seorang model di Peru tidaklah terlalu menyerlah. Ketika itu, dia terpaksa menangung perbelanjaan perubatan ibunya dan yuran adik lelakinya. Dia menerima tawaran RM4.5 juta daripada seorang lelaki Kanada. Namun, kutukan dan email hinaan yang diterima dari masyarakat negaranya menyebabkan Graciela membatalkan hasratnya pada saat-saat terakhir.
JD8
The Gumtree Girl – Seorang gadis Sekolah Katolik Irish berusia 16 tahun mengiklankan dirinya di laman web Gumtree. Seorang wartawan berjaya membida sehingga harga RM30,000. Tujuan wartawan berkenaan adalah untuk memastikan kesahihan identiti The Gumtree Girl. Apabila mereka bertemu, memang terbukti The Gumtree Girl adalah seorag budak sekolah berumur 16 tahun. Pelajar itu bagaimanapun menarik diri dan berkata tindakannya itu hanyalah satu lawak jenaka apabila wartawan berkenaan mendedahkan identiti dirinya.

0 comments:

Post a Comment