Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, February 24, 2013

No Comment
Penerbit Tayangan Unggul, Gayatri Su Lin Pillai Mengaku Cintakan Zul Ariffin


Rata-rata ramai peminat seni hiburan tempatan sudah mengetahui kisah percintaan di antara pelakon Zul Ariffin, 27 dan penerbit syarikat produksi Tayangan Unggul, Gayatri Su Lin Pillai.
Sebelum ini kita hanya mendengar kenyataan daripada pihak si jejaka saja, kali ini kita dengar pula komen Gayatri mengenai kisah cintanya ini.
Menerusi Buahmulut.com, Gayatri mengakui perasaan cintanya kepada pelakon muda itu.
zul-ariffin-gayatri
“Ya saya akui Zul Ariffin memang kekasih saya, tak ada apa yang perlu saya sorokkan lagi. Lagipun apa yang saya tahu hal ini peminat pun dah tahu. Walaupun saya dan Zul berada dalam industri yang sama tapi kami profesional apabila melibatkan soal kerja,” katanya.
Sementara itu, faktor usianya yang lebih tua daripada Zul juga tidak menjadi penghalang buat cinta yang sudah disemai mereka sejak Mei tahun lalu itu.
“Saya tidak melihat perbezaan usia antara saya dengan Zul sebagai satu penghalang yang besar untuk kami bercinta. Kalau dah jodoh nak buat macam mana. Lagipun sekarang memang ramai pasangan yang lelakinya lebih muda dari pasanganya, saya tidak melihat itu satu masalah yang besar,” jelasnya.
Zul Arifin sebelum ini merupakan bekas kekasih pelakon Abby Abadi, namun percintaan mereka terputus di tengah jalan setelah masing-masing memutuskan untuk membawa haluan sendiri.
Semoga berbahagia selalu buat Zul dan Gayatri!
Oleh: JULIANA JOHAR

0 comments:

Post a Comment