Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, April 30, 2013

2 comments
Bekas kekasih Ammar Alfian iaitu Puteri Sarah Liyana kini dikatakan sedang bercinta dengan pengarah filem terkenal iaitu Syamsul Yusof.

Semalam kecoh apabila Ammar mendedahkan status percintaan antara bekas kekasihnya dan Syamsul dan jika diteliti dengan betul-betul motif Ammar cenderung kepada membalas dendam.



Petang semalam, Ammar Alfian Aziz telah menulis sebaris ayat yang tidak secara langsung menyebut nama Syamsul Yusof tetapi sekali membaca pasti ramai boleh menjangka kepada siapa ianya ditujukan. 



“Sul sul sul muke kemek lu memang mintak kena pukul, walawei wa leh jadik rapper cam lu puuuiiihhh,” maafkan bahasa rempit Ammar Alfian ini tetapi harap anda faham apa yang cuba disampaikan. 

Tulisan itu bagaimana pun telah di’padam daripada akaun Twitter beliau tidak lama selepas itu. Anda boleh baca melalui screenshot yang sempat kami ambil dibawah — dan beberapa tulisan lain. 

Menurut sumber kami yang juga merupakan rakan baik kepada Ammar Alfian dan Puteri Sarah Liyana sebelum ini, punca sebenar pendedahan yang dilakukan tidak lain kerana bermotifkan sifat cemburu terhadap apa yang di’miliki bekas kekasihnya itu kini. 

Rakan mereka berdua itu turut memaklumkan yang kehidupan Ammar Alfian sebelum ini banyak ditanggung oleh Puteri Sarah Liyana memandangkan kerjaya seni aktor dan model itu sendiri sebenarnya tidak menentu. 

Sumber turut menyatakan yang Ammar Alfian sebenarnya masih memerlukan ‘cinta’ Puteri Sarah Liyana dalam hidupnya walaupun kini sudah mempunyai teman wanita baru bergelar model, Shella. Hmm.



2 comments:

  1. secebis artis yang bodoh,bangang,bullshit,taik,siyal...

    ReplyDelete
  2. tp artis SAMPAH camni boleh masuk tb sebab mentaliti sampah masyarakat kita yg suka pada sampah. walopun artis korea penuh dgn plastik tetapi bakat mereka adalah ori hasil kerja keras dan usaha mereka sendiri. sesetengah artis malaysia hanya syok sendiri dan memalukan. puiii

    ReplyDelete