Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, April 29, 2013

5 comments

Admin tidak tahu samada gambar ni asli atau sudah diubahsuai oleh pihak2 tertentu. gambar ini diambil dari facebook yang dikongsi oleh seorang hamba Allah. The point is.. bukan apa yang BN buat tapi apa yang lucu pada banner ini.

1st, aku tak kisahlah nama dia Bantuan Bujang 1 Malaysia. Yang tak bleh blah tu gambar sebelum Bangla, selepas jadi hensem bhai, kawin Neelofa lagi. kah kah kah. - angah - Facebook

5 comments:

  1. Dah kena edit laa bro... ni semua salah anwar.

    ReplyDelete
  2. aku taw sapa kau owner hahahah

    ILHAM

    ReplyDelete
  3. kelakar..tapi fitnah ni mmg best..teruskan memfitnah..gua sapot lu admin..kita tumbangkan BN

    ReplyDelete
  4. BN tumbang negara huru-hara beb kekekeke puiihhh!
    Roti Najib satu! (roti xdak telor)

    ReplyDelete
  5. BR1M = Beri Rasuah 1 Malaysia
    Semoga rakyat terima dan terima kasih pada UMNO/BN sebab memberi. Lepas tu undi PR sebab nak beri peluang untuk mereka meperbaiki pengurusan negara.
    Dalam pengurusan UMNO/BN selama ni hutang negara dah melebihi RM500 bilion. Dalam mengakui kewangan negara dalam keadaan tidak baik, Najib tetap tabur duit untuk tetap berpegang pada kuasa. Hampir RM6billion duit dah ditaburkan untuk membeli kemenang UMNO/BN dalam PRU13 ni.
    UMNO/BN dah tabur jagung beli undi. Kalau UMNO/BN menang nanti, tengoklah rakyat kena sembelih sakan. Alangkah sekarang, harga barangan tengah melambung tinggi.
    Baru semalam pergi belanja. Barangan dah naik melebihi 10%. Mana dia kawalan kenaikan harga yang dilaungkan kerajaan UMNO/BN. Dari dulu dilaungkan kenaikan barangan akan kurang 6%. Harga barangan kekal sama tapi pembekal kurangkan kuantiti 10%. Kalau gitu, kan kenaikan harga dah 10%.
    Kerajaan tipu rakyat. Rakyat kena tipu. Adakah rakyat sebodoh tu untuk berterusan terima keadaan sebegini. Time untuk cuba alternatif; time untuk undi Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete