Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, April 30, 2013

No Comment
Zain Saidin


Nama pelakon siri Oh My English!, Zain Saidin tiba-tiba menjadi hangat apabila dia dikatakan bersikap biadap dan kurang ajar terhadap juri-juri yang mengadili program Masterchef Selebriti Malaysia 2 (MSM 2) seperti yang disiarkan pada Ahad lalu.
Mengulas mengenai perkara itu, Zain menjelaskan kepada Sinar Harian;
” Saya dipergunakan dan dijadikan watak jahat dalam drama ini. Saya akui, rancangan ini separuh ‘real’, separuh drama. Namun, kata-kata ‘pedas’ juri dibuang dan kelantangan saya menyerlah,”
Selain itu, pelakon kacukan Melayu-Inggeris itu juga mendedahkan bahawa dia didesak oleh pihak produksi untuk menyertai sekali MSM 2 kerana kisah percintaannya Rozita Che Wan atau Che Ta yang juga menjadi salah seorang peserta program tersebut.
“Saya memang tak nak masuk MSM 2 kerana saya tiada kemahiran memasak. Mereka mahu saya masuk kerana kisah percintaan saya bersama Che Ta,” jelasnya.
Zain juga berkata dia kini sudah berbaik dengan ketiga-tiga juri tersebut iaitu Chef Joe, Chef Zubir dan Chef Adu dan dia juga tidak kisah dengan tanggapan serta pandangan masyarakat mengenai dirinya selepas melihat episod ‘panas’ itu.
Oleh: AUDREY LEE

0 comments:

Post a Comment