Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, April 29, 2013

5 comments
salah umno abby


Semenjak dua ini, semakin ramai artis yang menyatakan sokongan secara terbuka kepada parti politik yang menjadi pilihan mereka.
Ada yang menyatakan sokong secara berhemah seperti Aznil yang hanya memperlihatkan sokongan kepada Barisan Nasional (BN) tanpa menghina atau merendahkan sesiapa.
Beliau berkempen dan sebagainya secara terbuka untuk BN tetapi beliau tidak tweet atau mengeluarkan kenyataan menghina penyokong pembangkang.
Itu contoh penyokong berakal.
Ada beza antara cara beliau dengan Abby Abadi yang memperlihatkan sokongan kepada PAS tetapi kerap mengeluarkan kenyataan yang secara langsung merendah, menghina dan mengaibkan penyokong lawan terutamanya dalam BN dan UMNO.
Memalukan kerana seorang yang kononnya sudah berhijrah bercakap lebih banyak menggunakan bontot dan lutut daripada menggunakan hati dan otaknya.
Lihat salah satu tweet terbaru Abby di atas…
Kalau pemimpin PKR dan PAS terbabit dalam isu moral… takkan itu pun salah UMNO?
Itu masalah pemimpin itu sendiri ok…
Takkan itu pun salah UMNO? Tak faham la…
Hakikatnya, sokonglah mana yang anda hendak sokong tapi jangan ubah sokongan itu kepada serangan yang memalukan orang.
Sebab itu bila artis yang tidak tahan macam Azhar Sulaiman mula menyerang balik…menyakitkan hati bukan…tetapi kena terimalah bila adanya pihak yang bertindak pada tahap yang sama dengan anda.
Kalau hendak menyokong…ikutlah cara Aznil…hanya kepada parti yang diminatinya tanpa memburukan lawan…

P/S - Abby oh Abby!!!! Udah2 le tu... 

5 comments:

  1. Kena ingat:
    Fitnah itu berasal dari ahli UMNO dengan sokongan kuat kepimpinan UMNO. Asyik-asyik cerita keburukan orang tanpa sokongan bukti sahih. Video itu tipu.
    Kalau orang kata Najib pembunuh Altantuya; marah pulak.

    ReplyDelete
  2. tolol btol lu ni..puak pr skian lame fitnah pm tnpa bukti..itu le balasanya..

    ReplyDelete
  3. org yang paling bodoh adalah org yang sanggup berpecah belah hanya kerana berlainan fahaman politik...bodohnya.kalau parti korg menang pun korg tak dapat apa2

    ReplyDelete
  4. Ni lah ajaran Pas yg bergurukan ulamak tak mustahil pegikutnya pun sesat islam pun sesat...neraka tempatnya.Dlm Al-Quran dah kata ulamak akhir zaman amat bahaya.

    ReplyDelete
  5. biasa la pmpn nih kan pengikut ajaran sesat Parti Ajaran Syiah yg sesat lg mnyesatkan. bab2 fitnah nih mmg mkanan ruji la puka2 sesat nih, dimana ada PAS disitu pastu ada perpecahan umat ISLAM. alhamdulillah PRU13 PAS akan terkubur

    ReplyDelete