Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, May 25, 2013

No Comment
Diana

Kakak kepada pelakon jelita, Anzalna Nasir iaitu Diana mengakui memang berkawan rapat dengan Fizo Omar. Namun wanita ini menafikan sekeras-kerasnya desas-desus mengatakan dia lah yang menjadi penyebab pelakon kacak itu putus cinta baru-baru ini.
Biarpun dalam laporan media menyebut, Fizo menjelaskan punca perpisahan antara dia dan bekas kekasihnya yang dikenali sebagai Haas itu kerana tiada keserasian antara mereka. Namun masih ada pihak yang mendakwa Diana adalah orang ketiga dalam hubungan Fizo dan Haas, memandangkan Diana pernah digosipkan dengan Fizo sikit masa dulu.
“Saya orang ketiga? Tidak lah! Kejamnya soalan awak ni… “, kata Diana sambil tersenyum ketika wakil media memintanya mengulas mengenai dakwaan tersebut.
Diana yang juga merupakan pemilik bersama Hermanas (berkongsi dengan Anzalna dan adik beradiknya yang lain) ditemui di boothnya, di Femes Baazar sempena Festival Hari Belia 2013, di Putrajaya semalam.
“Saya tak mahu komen panjang benda ni, nanti orang akan lagi lah tambah cakap yang bukan-bukan. Ya, kami memang kawan rapat sejak dua tahun lalu. Tapi saya bukan orang ketiga, okay. Tak benar! Sejak akhir-akhir ni kami pun jarang berjumpa, cuma kadang-kadang ada lah BBM (Blackberry Messanger) atau Whats app dia. Saya pun tak mahu lah kacau dia sebab dia dah ada kekasih.
“Tapi bila keluar berita dia berpisah, saya dah dapat agak dah, orang mesti nak kaitkan saya, kata Diana Nasir orang ketiga lah… dan sebagainya. Padahal saya bukan orang ketiga, okay. Dakwaan tu tak benar. Tapi apa nak buat… saya terima dan biarkan saja lah. Mulut orang kan… lantak lah”, ujarnya yang turut memberitahu cukup selesa berkawan dengan Fizo.
fizoomardiananasir-1
Diana dan Fizo sebelum pernah digosipkan kononnya bercinta,tidak lama dulu.
Sumber: Malaysian Digest

0 comments:

Post a Comment