Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, August 10, 2013

No Comment

Ini yang berlaku pada hari raya pertama. Sedang kita semua sibuk menyambut hari raya, lain pula ceritanya dua beradik yang sedang asyik melayari internet disebuah cybercafe di sekitar Kuala Lumpur. Berpakaian lengkap baju melayu dan sampin, tanpa segan silu dua beradik ini melayari laman sesawang lucah untuk melepaskan nafsu tanpa menyedari aksi mereka sedang dirakamkan oleh CCTV di cybercafe tersebut.

ohtidak-budak-kecik-melancap-5
Namun niat untuk melepaskan nafsu seksnya itu terhalang apabila pekerja cybercafe tersebut menyedari ada sesuatu yang tidak kena. Beliau mendapati kanak-kanak tersebut sedang asyik melayari laman lucah dan bertindak memarahi kanak-kanak tersebut.
ohtidak-budak-kecik-melancap-4
Kelakuan adik ini benar-benar mengejutkan kami, bayangkan pada usia seawal 10 tahun kanak-kanak ini sudah mahir melayari laman sesawang lucah dan melakukan onani di khalayak ramai tanpa sebarang perasaan malu.
ohtidak-budak-kecik-melancap-1
Nak salahkan siapa bila perkara seperti ini berlaku? adakah salah ibu bapa yang kurang memberi perhatian kepada anak-anak mereka? atau kebebasan mengunakan internet di Malaysia yang menyebabkan perkara seperti ini terjadi? Apapun kami harap pihak yang bertanggungjawap dapat memantau perkara seperti ini demi memastikan generasi muda sekarang tidak tercemar dengan perkara yang negatif.

0 comments:

Post a Comment