Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, September 29, 2013

No Comment
Shah Alam: “Ini betul-betul langkah kiri,” kata seorang pelanggan yang ditahan bersama seorang rakan selepas kunjungan pertama mereka ke rumah urut mengundang padah apabila ditahan ketika baru memulakan sesi urutan.

Ketika serbuan, dua sahabat terbabit yang berusia 18 dan 23 tahun berada di dua ruangan berasingan selepas melanggan pakej istimewa yang turut menawarkan perkhidmatan seks.

Kedua-dua kakitangan sebuah syarikat jualan kenderaan beragama Islam itu antara 50 individu yang ditahan dalam serbuan Ops Cantas Khas dijalankan Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor di sebuah rumah urut di Bandar Baru Klang, dekat sini, awal pagi semalam.

Operasi bertujuan membanteras kegiatan maksiat itu tertumpu sekitar rumah urut dan satu pusat hiburan sekitar Klang, Shah Alam dan Petaling Jaya.

ANGGOTA polis menjalankan ujian air kencing terhadap pengunjung yang ditahan dalam serbuan.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) Selangor Asisten Komisioner Rooslan Radzi berkata, operasi bermula jam 9 malam hingga 4 pagi itu menyasarkan 14 rumah urut dan pusat hiburan bagi mencegah jenayah dan maksiat yang berselindung sebalik di rumah urut dan pusat hiburan.

0 comments:

Post a Comment