Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, October 30, 2013

No Comment

KITA sering terdengar akan pihak yang mendakwa telefon Nokia sebagai telefon yang “tidak boleh dimusnahkan”, nampaknya segalanya mungkin akan berubah.

Seorang penjaga stesen minyak di Florida, AS telah ditembak oleh perompak semalam didapati masih lagi hidup apabila peluru yang ditembak oleh perompak tersebut telah dihentikan oleh telefon pintar, HTC EVO 3D yang disimpan di poket hadapan beliau.

Penjaga stesen minyak tersebut bersama seorang lagi pekerja didatangi perompak yang mengarahkan mereka supaya membuka peti keselamatan. Bagaimanapun, mereka tidak mempunyai akses kepada peti tersebut. Dengan penuh kecewa, perompak tersebut bertindak dengan menembak mangsa. Tembakan tersebut terkena pada dada mangsa namun peluru tersebut dihentikan oleh telefon pintar HTC yang mempunyai ketebalan 12mm tersebut.

Menurut pihak polis, mangsa langsung tidak perasan bahawa beliau telah ditembak hingga beliau mengeluarkan telefon tersebut dari poket beliau.

Setelah melihat laporan berkenaan dengan perkara tersebut, HTC telah menghubungi mangsa selain menghantar ‘pakej saguhati’ berupa peranti THC One serta aksesori tambahan untuk telefon pintar baru beliau.

0 comments:

Post a Comment