Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, May 23, 2014

No Comment

Suami kepada pelakon Izreen Azminda, Muhamad Riza Baharuddin menafikan dia ada melafazkan cerai kepada isterinya ketika berada di set penggambaran drama 'Bukan Terpaksa Aku Relakan’ seperti yang dilaporkan dalam sebuah akhbar baru-baru ini.

Riza ketika dihubungi GUA memberitahu tiada sebarang pertengkaran berlaku antaranya dengan Izreen seperti yang diuar-uarkan sebelum ini dan berharap agar pihak di luar sana tidak sewenang-wenangnya membuat spekulasi berkaitan masalah rumahtangganya.

"Tidak ada lafaz cerai berlaku di set lokasi seperti yang dihebohkan sebelum ini. Siapa yang buat mulut itu, tunggulah balasan daripada Allah. Saya tak faham macam mana mereka boleh cakap kami bergaduh. Biasalah mulut orang bebas untuk cakap apapun, saya tak kisah tapi mereka kena tahu perbuatan mereka itu akan dibalas Allah, itu saja yang saya boleh cakap,” tutur Riza sambil memberitahu enggan memberikan sebarang komen lagi.

“Saya rasa tak payahlah temubual saya lagi. Saya malas nak layan isu remeh temeh ini, minta maaf sangat-sangat. Saya berpisah secara baik dengan Izreen dan saya harap semua menghormati privasi kami. Saya pasti Izreen juga akan memberi kenyataan dalam masa terdekat ini,” pinta jurukamera bebas ini lagi.

Ketika dihubungi, Riza turut mengakui dia ada menfailkan perceraian di mahkamah pada 14 Mei lalu dan masih menunggu tarikh sebutan kes perceraian mereka. Apabila ditanya bilakah rumahtangga mereka mula bermasalah dan apakah punca yang menyebabkan rumahtangga yang dibina pada 31 Ogos 2012 ini bergoyah, Riza lebih selesa untuk mengunci mulut.

“Apabila masalah rumahtangga kami bermula, tanyalah Izreen. Saya bukan tak nak komen, tapi saya rasa lebih baik orang tanya dia saja. Apapun, saya harap orang di luar sana bagilah ruang kepada dia untuk tenang terlebih dulu. Saya pasti dia juga tertekan dengan apa yang berlaku dan saya kesian apabila orang asyik tanya dia saja. 
Apa yang boleh saya katakan, punca sebenar rumahtangga kami retak tak ada apa sangat pun, cuma adalah masalah yang tak dapat kami beritahu di sini,” ujar Riza sambil memberitahu anak mereka, Adrian Umar yang kini berusia 10 bulan dijaga secara bergilir-gilir oleh mereka.

GUA turut cuba menghubungi pelakon drama ‘7 Suami’ ini bagi mendapatkan kenyataannya namun panggilan telefon tidak terjawab.

Sumber: Gua

0 comments:

Post a Comment