Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, August 19, 2014

No Comment

KUALA LUMPUR: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengekalkan jawatannya sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS) selepas menang tanpa bertanding pada kongres tahunan ke-64 persatuan itu yang berlangsung di Kelab Shah Alam, dekat sini, hari ini.

Beliau menyandang kerusi Presiden FAS sejak 2010 selepas mengambil alih jawatan itu daripada Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo.

Timbalannya, Datuk Abdul Mokhtar Ahmad turut mengekalkan jawatan selepas menang tanpa bertanding pada pemilihan Jawatankuasa Eksekutif FAS bagi penggal 2014-2018 yang berlangsung pada kongres itu.

Pada kongres berkenaan, tiga daripada empat Naib Presiden -- Datuk Emran Kadir, Datuk Seri Subahan Kamal dan K Palanisamy mengekalkan jawatan masing-masing dalam pemilihan yang diadakan.

Bagaimanapun Ketua Setiausaha Kementerian Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Adnan Md Ikshan tidak mahu mempertahankan jawatannya sebagai salah seorang Naib Presiden dan digantikan oleh Datuk Samin Sarmin.

Enam muka baru turut dilantik menganggotai jawatankuasa eksekutif FAS bersama tujuh muka lama.

Mereka adalah Omar Ali, Noor Hisham Mohd Ghouth, Ariffin Hamid, Datuk P Sugumaran, Abd Rauf Ahmad dan Adanan Sariff manakala tujuh muka lama adalah Bendahari FAS, Datuk S Sivasundaram, Razak Abdul Karim, V Thalayasingam, Mustaza Ahmad, K Santhanaraju, R Sekar Chandra dan Y Suntharasagaran. - BERNAMA

0 comments:

Post a Comment