Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, August 17, 2014


SHAH ALAM - AirAsia mengadakan ujian percubaan memperkenalkan wifi dalam pesawat sebagai persediaan sebelum melancarkannya pada penghujung tahun ini.

Pada peringkat pengujian, sambungan wifi ini dibuka untuk ujian bagi aplikasi Line, WhatsApp dan WeChat ke atas semua kod penerbangan AK, dan akan diperkenalkan di semua kumpulan AirAsia lain.

Ketua Pegawai Eksekutif kumpulan Air Asia, Tony Fernandes berkata, beliau bangga dengan pencapaian AirAsia memperkenalkan kemudahan berkenaan.

“Peralatan wifi yang diperkenalkan pada awalnya lebih mahal, tapi kami ambil inisiatif sendiri menyediakannya dengan nilai berpatutan. Ia mengambil masa lima tahun untuk capai pada kedudukan ini.

“Perkhidmatan wifi dalam pesawat akan menjadi yang pertama di dunia dengan harga berpatutan. Sebagai inisiatif untuk memulakan perkhidmatan ini, AirAsia menganggarkan kos RM60 bagi setiap penumpang,” katanya menerusi satu kenyataan.

Menurutnya, bagi tempoh dua bulan dari sekarang, AirAsia akan memilih 60 penumpang setiap pesawat menyertai ujian yang dilakukan secara percuma. - Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment