Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, August 20, 2014

No Comment

Duta Palestin Dr Anwar Al Agha tidak bersetuju #boikot Mcdonald. Tindakan tersebut langsung tidak membantu kerana syarikat tersebut tidak terbukti menyumbang kepada keganasan Zionist di Palestin sana.

Benarlah kenyataan KJ bahawa tindakan memboikot cuma akan membuatkan kita yang rugi kerana kita tidak tahu secara pasti mana satukah syarikat yang benar² menyumbang kepada Zionist.

Dr Fathul Bari menasihatkan kepada semua supaya sebelum melakukan sesuatu tindakan, tanganilah dengan ilmu, bukan dengan emosi. Siasatlah dahulu sesuatu isu dan kumpullah sebanyak mungkin fakta berkaitan sebelum melakukan tindakan yang boleh dikatakan sebagai sia².

Bagi mereka yang giat mempromosi kempen boikot Mcdonald, bukankah sekarang tindakan kamu ini sebagai tindakan yang menzalimi pihak yang tidak bersalah?

Paling tidak Mcdonald Malaysia terbukti membantu rakyat Malaysia walaupun mereka bukan wakil rakyat atau yb² yang meminta undi. Buktinya di sini: http://www.rmhc.org.my/

Soalan saya, apa tindakan kamu terhadap Mcdonald sekarang ? 

a. Biarkan sahaja. Buat tak tahu.
b. Teruskan memboikot sebab saya ni bod*h
c. Berhenti kempen boikot Mcdonald.
d. Berhenti kempen boikot Mcdonald, minta maaf dan cuba membantu membersihkan nama Mcdonald supaya periuk nasi pekerja Islam kembali terjamin.

Tidak perlu komen. Simpan jawapan untuk diri kamu sendiri. Buktikan jawapan kamu dengan tindakan. 

* Dr Maza #Muzabzib si kaki fitnah tak berani kata KJ dan Duta Palestin sebagai Syaitan Israel ke?

Petikan Artikel daripada Laman Facebook Abu Aqif Studio.  

0 comments:

Post a Comment