Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, August 18, 2014


Satu kejadian yang sangat menjijikan telah berlaku berdekatan Apartment Ixora, Melaka. Seorang pengguna Twitter telah melaporkan dia melihat seorang lelaki telah beronani di tepi jalan, berhadapan apartmentnya. Tanpa sebarang 'cover' lelaki itu bertindak sedemikian mungkin beranggapan ada orang yang suka melihat perbuatannya.



Kejadian berlaku di Apartment Ixora yang berada berdekatan dengan MMU Melaka. Menurut pengguna twitter itu, dia telah menghubungi pihak polis dan lelaki itu telah ditampar tiga kali oleh polis tersebut serta sudah dibawa ke balai.


Komennya lagi di status berkenaan, perkara sedemikian rupa, yang lebih teruk pernah berlaku dikawasan berdekatan, iaitu kisah seorang lelaki  tiba-tiba berbuat aksi yang sama di sebelah kawannya ketika di perhentian bas.


Kepada penduduk yang menetap di kawasan terbabit atau berdekatan dengannya, silalah berhati-hati dengan orang-orang yang sebegini. Jika ada ternampak apa-apa yang mencurigakan, hubungi pihak berkuasa dengan segera - SiakapKeli.com

2 comments:

  1. ini dah takde kerje ke ape ni??? aku yang lelaki ni pun jijik, dengar berta macam ni... sabo aje la.... tindakkan undang-undang juga perlu... demi kebajikan dan keselamatan penduduk terjamin...

    ReplyDelete