Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, August 12, 2014


McDonald telah dipaksa untuk meminta maaf kepada pelanggannya di AS selepas pelanggannya itu menerima burger ayam dengan lambang Nazi yang diukir di bawah roti menggunakan majerin.

Charleigh Matice, dari Carteret County di North Carolina, membeli burger tersebut melalu pandu lalu di sebuah McDonald cawangan tempatan yang mana dia dan anaknya dan memesan burger ayam.

Apabila dia membukanya untuk menambah mayonis dia mendapati simbol Nazi terukir di bawah roti buger terbabit.

Matice mengembalikan burger itu ke restoran, di mana titik dia telah ditawarkan untuk menggantikan makanan yang dipesanya. Tetapi Matice memberitahu WCTI Channel 12 News dia telah kehilangan selera makan pada ketika itu dan menuntut bayaran balik.

"Adakah ini jenaka? Adakah seseorang benar-benar berfikir mereka adalah lucu? "Katanya. "Ramai orang mati kerana simbol itu dan ia bukan sesuatu yang boleh dipandang ringan. Ia bukan sesuatu yang boleh dilepas tangan. "

Matice katanya penemuannya lambang Nazi itu amat menyakitkan hati, lebih-lebih kerana datuknya telah berjuang dalam Perang Dunia Kedua.

McDonald mengakui bahawa kejadian itu adalah "tidak boleh diterima" dan berkata bahawa pekerja yang terlibat telah dipecat. - SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment