Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, August 19, 2014

No Comment

PENGENDALI Manchester City, Manuel Pellegrini menjelaskan faktor ingin menang dan mempunyai sikap rendah diri menjadi kunci kejayaan The Citizens merekodkan kemenangan pertama mengatasi Newcastle United, 2-0, di St James Park, semalam.

Jelasnya, dua faktor tersebut diterapkan dalam diri setiap pemainnya dan akan diteruskan bagi berdepan misi mengekalkan gelaran juara Liga Perdana Inggeris (EPL).

 “Secara peribadi, sangat penting untuk diri saya dan para pemain mempunyai perasaan untuk menang dan bersikap rendah diri.

“Kami memerlukan dua faktor itu jika ingin terus kekal bergelar juara dan kami akan memperbaiki segala kekurangan dalam aksi pertama itu nanti,” katanya.

Dalam aksi itu, David Silva meletakkan City unggul di hadapan pada minit ke-38 sebelum Sergio Aguero yang dimasukkan menggantikan Edin Dzeko melengkapkan jaringan kemenangan dalam masa tambahan.

Biarpun berjaya membawa pulang tiga mata penuh, pengendali berasal dari Chile itu mengakui pasukannya tidak berada dalam kondisi terbaik.

Bagaimanapun katanya, dia tetap berpuas hati selepas anak buahnya berjaya menyerap asakan dan mematahkan percubaan berbisa daripada tuan rumah.

“Sangat penting buat kami untuk memulakan aksi ini dengan merekodkan kemenangan,” katanya. - Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment