Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, August 27, 2014


Baru-baru ini, Maxis dan Digi masing-masing telah mengeluarkan video bersempena dengan Hari Kemerdekaan tahun ini.

Apa yang menarik adalah, kedua-dua video mempunyai tema yang sama! Dan juga pada hari yang sama.

Maxis mengeluarkan video yang bertajuk "It's Ok, We are Family", manakala Digi pula mengeluarkan video bertajuk "We are Family".

Kedua-video ini menyampaikan mesej rakyat Malaysia yang memanggil sesama mereka dengan panggilan yang sepatutnya hanya untuk ahli keluarga seperti "Aunty", "Macha", "Taiko","Abang" dan lain-lain.

Video dari Maxis : It's Ok, We are Family




Video dari Digi : We are Family


Setelah itu, mereka masing-masing memberi respon terhadap perkara yang tak disengajakan itu melalui Facebook masing-masing.

Secara ringkasnya, kedua-dua gergasi telekomunikasi ini memberikan respon yang positif dan berkata kita adalah keluarga dan keluarga memikirkan perkara yang sama.

Secara tak sengaja ketidak sengajaan ini membawa erti mendalam kepada mereka. Walaupun berlainan, tapi kita tetap satu..We are Family - SiakapKeli.com

1 comments:

  1. x paham apa pasal semua kecoh pasal ads Merdeka ni??? Kan kita ni 1Malaysia = 1Family...x kisah lah nak buat ads mcm mana asalkan semua happy ajer...adik2, mui2, pakcik makcik, aunty uncle..jom semua share cinta kita utk m'sia kat sini...Happy 57th Merdeka semua...
    http://www.mycinta.com.my/
    sama2 kita specialkan hari merdeka tahun ni...

    ReplyDelete