Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, August 21, 2014


Satu kelebihan jadi artis, keluhan dan masalah cepat mendapat perhatian. Seperti kes Rita Rudaini yang mana dikatakan memuat naik status menyuarakan yang dia tidak puas hati dengan perkhidmatan TM Unifi.

Rita menyatakan dia tidak berpuas hati apabila wifinya hanya boleh digunakan di tingkat bawah saja. Dia juga menyatakan kekesalan terhadap khidmat yang diberikan oleh TM Unifi.



Tetapi, tak lama lepas tu, Rita memuatnaik status baru, mengatakan isu wifi dirumahnya sudah selesai dan memuji tindakan cepat pihak TM Unifi. Dalam status tu, Rita berkata lepas 10 minit TM terus menelefon Rita berkenaan isu tersebut.


Respon yang cepat itu sememangnya mengejutkan sehingga ada komen mengatakan, walaupun abang dia top management staff di TM, keluarganya tidak mendapat layanan sebegitu.



Wow, kalau macam tu, best la jadi artis. Dapat layanan first class. - SiakapKeli.com

2 comments:

  1. Ini la Malaysia. Demokrasi hanya pada kertas. Yang boleh tengok di Malaysia ini ada ala-ala feudal. Rakyat biasa jadi makanan syarikat telekom tak ada yang bersuara. Di UK tak topup 7 bulan pun tak ada kredit kena freeze. Sini? Sebulan tak topup? Saya bukan cerita pasal Uganda atau Zimbabwe. Ni UK. MRT yang terbaru satu langkah kecil. Banyak lagi kita kena buat.

    ReplyDelete
  2. cara cepat tm bertindak senang jek, FIRST tepon wajib kata ANAK MERTUA MENTERI ATAU anak orang atasan. Maki2 lama sket dlm cs. Suoh remark skali pangkat anda(kata anak mertua menteri sng) Esoknyer konfirm laju jek tm tepon blek.

    Penah skali internet xde smpai sebulan, call smpai 10 kali dlm seminggu x dtg2 dan amek tindakan,g HQ kata dah selesai. yg amek report kte lak belek2 komputer smapi 30 minit walhal bende sume depan mata. Last2 amek tindakan proaktif dgn serbu HQ g jumpa manager tros, x smpai 1 jam tros dtg umah cek line. LEPAS kejadian ni, tiap kali ade problem wifi/tenet, tros jmpe manager dah.

    pengajaran, nak cepat kne ade pangkat, jmpe orang besar, REPORT POLIS. bru dorang bertindak secepat mngkin

    ReplyDelete