Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, August 27, 2014

No Comment

AKSI Liverpool dalam dua perlawanan Liga Perdana Inggeris (EPL) masih belum meyakinkan walaupun sudah berbelanja besar musim ini.

Bagi pengendali The Reds, Branden Rodgres, dia mengakui langkah pasukannya agak perlahan namun yakin akan kembali bangkit seiringan dengan penyatuan pemain baharu dan lama.

“Masih terlalu awal untuk melihat kemampuan skuad ini. Kami akan melangkah dengan lebih baik selepas ini.

“Kami masih mempunyai pemain lama dan jika pemain baharu hadir, mereka perlukan masa untuk menyesuaikan diri,” katanya.

Reds sebelum ini terpaksa berhempas pulas untuk menang 2-1 mengatasi Southampton.

Bagaimanapun, Reds yang diperkuatkan dengan sembilan pemain baharu gagal menandingi kehebatan juara musim lalu, Manchester City apabila tewas 3-1 di Stadium Etihad, awal pagi semalam.

Rickie Lambert, Emre Can dan Lazar Markovic antara pemain baharu yang sudah diturunkan dalam dua perlawanan, namun Adam Lallana masih belum beraksi kerana berdepan dengan masalah kecederaan.

Benteng pertahanan Reds juga dinilai rapuh kerana mudah melepaskan gol termasuk kesilapan Alberto Moreno yang membenarkan Stevan Jovetic meledakkan gol pendahuluan buat City.

“Saya dapat lihat Moreno sudah memperlihatkan kualitinya sebagai pemain pertahanan. Kami akan memperbaiki segala kekurangan termasuk mengasah bakatnya,” kata Rodgers. - Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment