Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, September 22, 2014

No Comment

Swansea –Wanita ini dipaksa tidur bersama 1,800 lelaki semata-mata untuk memenuhi kehendak syaitan yang dianggap sebagai tuhan oleh ibu sendiri menjelang usia 18 tahun.

Wanita dikenali sebagai Annabelle Forest itu menceritakan pengalamnnya yang dipaksa oleh ibunya menjalani kehidupan menakutkan itu sejak berusia tujuh tahun.

Pada usia semuda itu, kata Forest, dia dipaksa melihat aksi ibunya melakukan seks dengan ketua kumpulan ajaran sesat tersebut, Colin Batley dan ketika dia berumur 11 tahun, Forest telah dirogol dua kali oleh seorang lelaki.



Tiga tahun selepas itu, Forest telah dipaksa mengambil bahagian dalam seks beramai-ramai dan sejak itu kehidupannya menjadi semakin teruk termasuk didera oleh ibu sendiri.

Dia juga dipaksa menjadi pelacur semata-mata untuk mengumpul duit bagi kumpulan ajaran sesat terbabit.

“Ia adalah amat menyakitkan dan mengejutkan dalam hidup saya.

Colin memang pandai menggunakan anda dan dia berjaya meyakinkan saya mengenai perkara buruk itu,’’ katanya yang pernah cuba membunuh diri ketika berusia 14 tahun.

Jelas Foster, pada waktu siang dia adalah pelajar sekolah namun pada waktu malam dia menjadi pelacur dan ketika berusia 17 tahun dia telah mengandung.

Setahun selepas melahirkan bayi berkenaan, Foster telah melarikan diri dari rumah dan dia tidak lagi menemui ibunya dan Batley sehinggalah mereka ditangkap pada 2011.

Ibunya dan Batley akhirnya masing-masing dihukum penjara 12 tahun dan 11 tahun.

“Ibu saya adalah perempuan paling jahat dan saya tidak akan memaafkannya,’’ katanya yang kini sudah memiliki keluarga sendiri. ─ Dailymail.co.uk

0 comments:

Post a Comment