Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, September 1, 2014



SEMALAM, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar telah mengarahkan Pusat Tindak Balas Siasatan Siber (PCIRC) Polis Diraja Malaysia untuk mengesan dua pengguna Twitter yang telah mengungkapkan kata-kata biadap terhadap polis.

Kedua-dua mereka masing masing menggunakan nama Nasrul Omar dan Viktor Wong. Nasrul Omar telah memuat naik status "@KBAB51 anjing bn", yang mana @KBAB51 adalah nama yang digunakan Tan Sri Khalid di Twitternya.

\

Viktor Wong pula memuat naik status yang menyatakan PDRM anak haram dan menyamakan Tan Sri Khalid dengan pemimpin Nazi, Henrich Himmler.


Bagaimana pun, Viktor Wong telah memuat naik satu status bagi memohon maaf atas statusnya sebelum ini. Status permohonan maafnya berbunyi “Hello @PDRMsia @KBAB51, saya menarik balik kenyataan ‘anak haram’ dan memohon maaf kepada anda dan semua anggota.”


Harap Viktor Wong ni sedarlah akan kesalahannya. Berkenaan dengan Nasrul Omar pula, tak ada berita lagi. Kalau tak puas hati dengan seseorang, gunakanlah bahasa baik, bukan dengan memanggil orang anjing - SiakapKeli.com

4 comments:

  1. Tangkap jer dua2 ni PDRM... kasi cuci dulu sebelum dia minta maaf... kurang ajar.. mak bapak x ajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari ini maki hamun,cerca,ktuk,hina bagaii...esok bru tersedar dr mabuk...mohn maaf...sng je kn...next time bleh bt lg...good

      Delete
  2. tangkap terus... jangan bagi terlepas... biadap dan penghinaan yang dibuat harus diambil tindakkan dengan segera... jangan berlembut... next time nnt ada org lain yang buat juga... dan situasi sama akan berulang... jangan biarkan kita diperbodohkan 2 kali.

    ReplyDelete