Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, September 6, 2014


21,807. Itulah jumlah panggilan yang dibuat oleh seorang lelaki kepada bekas kekasihnya yang menyebabkan dia dipenjarakan selama 10 bulan dan denda lebih RM4,000.

Lelaki berkenaan, seorang warga Perancis, dikatakan telah menghubungi bekas kekasihnya 73 kali sehari setelah mereka putus. .

“Pada waktu itu, secara logiknya saya mahu terus menghubunginya sehingga dia memulangkan semula duit saya…atau sekurang-kurangnya mengucapkan terima kasih.

“Apabila mengingati perkara itu, saya memberitahu diri saya sendiri bahawa ia sememangnya bodoh,” jelasnya kepada mahkamah.

Lelaki itu juga dikehendaki menjalani rawatan psikiatri kerana dipercayai mempunyai masalah mental – SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment