Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, September 25, 2014


Kes-kes kemalangan memang biasa kita dengar setiap hari. Biasanya kes-kes sebegini hanya perlu disetelkan dengan kedua-dua pihak membuat laporan polis atau pun dengan 'budi bicara'. Tapi ia memerlukan kerjasama dari kedua-dua belah pihak. Kalau yang jenis tak mahu beri kerjasama macam mana pula?


Baru-baru ini, seorang pengunjung page SiakapKeli meminta kami menyiarkan maklumat individu yang dilaporkan terlibat dalam satu kemalangan dengannya tetapi bertindak melarikan diri dari tanggungjawab apabila tidak membuat laporan polis.

Berikut adalah gambar IC individu yang tidak bertanggungjawab itu yang sempat di snap oleh pengadu.

Menurut apa yang dilaporkan, sehingga kini individu terbabit tidak membuat laporan polis dan sampai sekarang masih gagal dikesan menyebabkan kerumitan kepada si pengadu untuk menguruskan hal berkenaan dengan keretanya yang rosak. Kes ini boleh dianggap sebagai kes langgar lari kerana hanya sebelah pihak sahaja yang membuat laporan polis.

Berikut adalah salinan laporan polis yang dibuat oleh pengadu:


Kepada orang ramai yang mempunyai maklumat tentang individu ini, boleh berhubung dengan pengadu melalui email faranadia.ahmad@gmail.com atau berhubung terus dengan admin SiakapKeli di Facebook. - Siakapkeli.com

0 comments:

Post a Comment