Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, September 2, 2014



‘Semak tengok si gemuk jadi pengacara’ dan ‘pengacara kenapa gemuk sangat’, itulah kata-kata yang dilemparkan oleh orang ramai yang dilemparkan kepada Sherry Al Hadad ketika orang ramai memberi maklum balas di satu ruangan yang berkaitan dengan kemerdekaan.



Itulah beberapa jenis manusia yang tak ada sensitiviti dalam diri masing-masing yang mungkin merasakan diri mereka sempurna.

Sherry, pengacara baru Melodi sering dikutuk kerana badannya yang besar. Sebelum ini, dia juga dikutuk di dalam laman Instagram secara terbuka.



Susulan dari kejadian itu, pengurus Sherry telah membalas komen yang mengutuk Sherry itu di Instagram untuk menegur tindakan individu yang tidak berhati perut itu selain melahirkan rasa sedih terhadap mentaliti masyarakat yang lebih mementingkan fizikal berbanding bakat.

Susulan itu pengurus Sherry dilihat mengepos kembali komen ini di Instagram peribadi bagi menegur individu terbabit dan meluahkan kesedihannya kerana masih ada manusia dengan mentaliti begini iaitu melihat kecantikan fizikal dahulu berbanding bakat.

Di harap Sherry dapat bersabar dengan dugaan ini. Mungkin mereka tidak sedar yang kecantikan dan kesempurnaan itu hanya milik Allah - SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment