Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, September 18, 2014

No Comment



SiakapKeli ada menerima aduan tentang satu penipuan VVIP yang mana seorang lelaki, Mohd Khalid Bin Mokhtar, 62 telah mendakwa yang dirinya itu bekas pengawal peribadi kepada YB Dato Seri Muhammad Rahmat Bin Mohamad (Bekas menteri penerangan & setiausaha UMNO pada ketika itu).

Selain daripada itu lelaki tersebut juga telah dapat meyakinkan mangsa yang dia mampu mendapatkan projek-projek kerajaan untuk syarikat mangsa.

Malang sekali mangsa yang selepas itu telah membuat bayaran sebanyak RM900,000 telah ditipu apa lelaki berkenaan telah menghilangkan diri.

Bagaimanapun laporan polis telah dibuat. 



Namun mangsa masih tidak berpuas hati dan memohon bantuan orang ramai sekiranya dapat mengesan lelaki tersebut (gambar) untuk menghubungi +601123261304 ataupun terus kepada pihak polis.

Berikut adalah kenyataan mangsa di status laman sosial beliau:

Salam sejahtera.. Saya memerlukan bantuan semua untuk mencari seseorang. Sesiapa yang mengenali atau ada melihat lelaki ini sila menghubungi (+601123261304). Butiran serta gambarnya adalah seperti dibawah. Kerjasama dari pihak anda amatlah saya hargai. Terima kasih.

Nama: Mohd Khalid Bin Mokhtar
Umur: 62 tahun
Bangsa: Melayu


0 comments:

Post a Comment