Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, September 14, 2014

No Comment

PENGURUS Chelsea, Jose Mourinho menganggap Diego Costa sebagai pemain yang tidak normal selepas penyerang itu melakukan hatrik kemenangan 4-2 ketika aksi bertemu Swansea lewat Sabtu malam.

Pemain berusia 25 tahun itu mempamerkan aksi luar biasa walaupun The Blues sedikit goyang dengan corak permainan Swansea.

ni bermakna, Costa sudah mencatat tujuh gol dalam empat perlawanan liga selepas berpindah dari Atletico Madrid dengan harga perpindahan 32 juta pound.

"Jika pasukan bermain dengan baik, dia boleh menjaringkan gol. Tujuh gol dalam empat perlawanan mungkin keterlaluan.

"Ia sesutau yang tidak normal. Kami tidak boleh jangkakan selepas lapan permainan, dia mungkin ada 14 gol," jelas Mourinho.

"Dia sangat selesa dengan pasukan. Pasukan ini sudah menjumpai penyerang dan saya yakin semua orang tahu Chelsea telah melakukan perkara yang betul.

"Kami menunggu untuk membuat pilihan betul".

Dalam aksi tersebut, Chelsea dikejutkan dengan jaringan awal Swansea apabila pemain pertahanan John Terry menjaringkan gol sendiri pada minit ke-11.

Namun Costa menepis jaringan awal itu dengan menyumbang tiga gol pada minit ke-45,56' dan 67' sebelum Loic Remy menambah satu lagi gol pada minit ke-81.

Sebelum permainan berakhir, Jonjo Shelvey menambah satu lagi gol untuk Swansea pada minit ke-86.

0 comments:

Post a Comment