Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, September 6, 2014

No Comment

PUTRAJAYA – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengadakan jamuan tengah hari meraikan Perdana Menteri Australia Tony Abbott di kediaman rasminya, Seri Perdana, di sini.

Turut hadir Menteri Pengangkutan Datuk Seri Liow Tong Lai, Timbalan Menteri Luar Datuk Hamzah Zainuddin, Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Jailani Johari, Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Dr Ali Hamsa, Ketua Pegawai Eksekutif Malaysia Airlines (MAS) Ahmad Jauhari Yahya dan Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam Datuk Azharuddin Abdul Rahman.

Dalam ucapannya, Najib berkata, dua tragedi MH370 dan MH17 telah memperkukuh lagi hubungan antara kedua-dua negara yang telah wujud sejak sekian lama.

“Walaupun tahun ini berdepan dengan dua tragedi, namun secara yang cukup ironik telah mendekatkan lagi kedua-dua negara kita, dan tentunya juga hubungan saya dengan Perdana Menteri Tony.

“Saya amat berterima kasih atas komitmen beliau yang tinggi dan sokongan beliau cukup mengagumkan untuk kita mengatasi tragedi MH370 dan MH17,” kata Najib. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment