Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, September 3, 2014

No Comment

KUALA LUMPUR – Parti Keadilan Rakyat (PKR) menafikan laporan Astro Awani yang mendakwa parti itu akan mencalonkan Timbalannya, Azmin Ali sebagai calon Menteri Besar Selangor jika pencalonan Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail ditolak Istana.

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata, Astro Awani telah beberapa kali melaporkan isu jawatan Menteri Besar Selangor secara tidak bertanggungjawab tanpa memetik sumber rasmi parti berkenaan.

“Astro Awani yang kononnya memetik sumber parti berhubung keputusan mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat 2 September 2014 yang berlangsung malam tadi. Amalan Astro Awani yang berterusan melaporkan isu Menteri Besar Selangor tanpa memetik sumber rasmi PKR amat dikesali.

“Mesyuarat itu hanya memutuskan dua perkara iaitu menegaskan sokongan kepada Wan Azizah sebagai calon Menteri Besar Selangor dan cadangan PKR Kelantan bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubur,” katanya melalui satu kenyataan hari ini.

Saifuddin Nasution berkata, Majlis Pimpinan Pusat PKR menerima cadangan Majlis Pimpinan PKR Kelantan untuk bertanding di DUN Pengkalan Kubur.

Bagaimanapun, katanya, cdangan itu akan dibincangkan oleh PKR dengan PAS dalam masa terdekat untuk dimuktamadkan keputusannya.

0 comments:

Post a Comment