Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, September 21, 2014

3 comments


23 orang pemain muda bola sepak kebangsaan dari Cameroon baru-baru ini telah beramai-ramai masuk Islam. Ini termasuklah jurulatih dan paderi mereka sendiri, lapor Jabatan Hal Ehwal Islam dan Aktiviti Kebajikan Dubai (IACAD), Emiriyah Arab Bersatu.

Mereka mengucap dua kalimah syahadah beramai-ramai ketika menghadiri satu kem latihan yang dianjurkan oleh jabatan tersebut di Dubai baru-baru ini.

Mereka dikatakan memeluk Islam setelah tertarik dengan layanan baik dari warga tempatan dan juga keamanan dan ketenangan yang mereka rasai dari Islam.

Pasukan Cameroon berasal dari akademi yang asalnya ditubuhkan untuk anak-anak yatim dan orang miskin disana...

Ini bermakna, kita boleh melihat lebih ramai muslim beraksi dalam arena bola sepak dunia nanti..Alhamdulillah- SiakapKeli.com

3 comments:

  1. Kepada admin Siakap Keli, sila kredit setiap artikel yang diambil daripada portal kami sebelum tindakan selanjutnya diambil. terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. Actually ada saluran lain nak notify admin. Ini macam agak defaming. Bertanya kepada admin terus berbanding post comment yg public adalah lebih professional.

      Delete
    2. Diatas alasan dan bukti apa yang encik bm.Therakyatpost dakwa ini adalah artikel dia? Berita ni da dipublishkan pada 15hb lepas lg di portal luar.

      Delete