Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, September 17, 2014

No Comment

PASIR GUDANG – Seorang suami dan isteri orang dicekup kerana disyaki berkhalwat oleh pihak penguatkuasa Jaij ketika menginap di sebuah hotel bajet berhampiran terminal feri, di sini dalam Ops Sayang, awal pagi semalam.

Ketika ditahan, mereka yang baru terjaga daripada tidur dilihat terpinga-pinga kerana diserbu pihak berkuasa selain mengakui bukan pasangan suami isteri yang sah.

Hasil siasatan lanjut mendapati wanita berusia 37 tahun mendakwa sedang dalam proses berpisah dengan suaminya dan menaiki bas dari Layang-Layang, Kluang untuk bertemu dengan kekasihnya yang juga pemandu lori berusia 38 tahun berasal dari Kota Tinggi.

Ketika ditahan kedua-duanya hanya berpakaian ringkas termasuk wanita yang berselimut sahaja.

Selain itu, seorang lelaki berusia 26 tahun bersama kekasihnya berusia 20 tahun dicekup pihak berkuasa selepas didapati berdua-duaan di dalam sebuah bilik hotel bajet berhampiran Taman Cendana Pasir Gudang di sini.

Sebelum tangkapan dilakukan, wanita berkenaan berlakon seperti warga asing dan mendakwa bukan orang tempatan selain teman lelakinya juga memiliki paras rupa seperti warga Vietnam.

Bagaimanapun bimbang kerana hal berkenaan diketahui keluarga, gadis berkenaan yang juga bekerja sendiri dalam keadaan susah hati meminta supaya perkara itu dirahsiakan daripada pengetahuan keluarganya. – Sinar Harian Online

0 comments:

Post a Comment