Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, September 14, 2014

No Comment

Kuala Lumpur: Model kompak Proton terbaru, Proton Iriz yang mula dibuka untuk tempahan di semua cawangan Proton Edar semalam dijual pada harga di atas jalan (OTR) bermula daripada RM42,438 hingga RM62,888.

Harga jualan bagi Semenanjung itu membabitkan model berkuasa 1.3 liter dengan pilihan empat varian iaitu Standard (manual), Standard (CVT), Executive (manual) dan Executive (CVT) bermula dari RM42,438 hingga RM50,888.

Bagi model 1.6 liter turut menawarkan empat pilihan varian iaitu Executive (manual), Executive (CVT), Premium (manual) dan Premium (CVT) bermula dari RM55,888 hingga RM62,888.

Model itu yang dibangunkan sendiri oleh Proton menawarkan dua warna baru yang khusus dan kali pertama diperkenalkan untuk Iriz ialah citrus green dan moon dust silver.

Sumber automotif berkata, bayaran tempahan bagi model itu ialah RM300 dan penghantaran model itu akan bermula bulan depan menerusi semua cawangan jualan dan bilik pameran Proton Edar di seluruh negara.

Harga jualan bagi model 1.3 liter standard bagi transmisi manual (metalik) misalnya dijual pada harga di atas jalan ialah RM42,888 manakala model 1.6 liter manual (executive) berharga RM55,888 dan harga model premium CVT (auto) ialah RM62,888.

Sebanyak tujuh pilihan warna ditawarkan iaitu genetic silver, fire red, solid white, citrus green, silver moon dust, tranquility black dan atlantic blue.

0 comments:

Post a Comment