Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, October 4, 2014

No Comment

BANGKOK – Dua lelaki warga Myanmar mengaku merogol dan membunuh seorang wanita warga Britain dan kekasihnya dengan menggunakan cangkul dalam satu kejadian di pulau Koh Tao dekat sini, lapor akhbar MailOnline semalam.

Dua lelaki yang dikenali sebagai Win dan Saw ditahan pihak polis selepas ujian asid deoksiribonukleik (DNA) mereka sepadan dengan sampel yang dijumpai di lokasi kejadian.

Sementara itu, seorang jurucakap polis, Kolonel Kissana Phathanacharoen berkata, dua individu itu akan ditahan secara rasmi tidak lama lagi.

Mayat pasangan tersebut, Hannah Witheridge, 23, dan kekasihnya, David Miller, 24, ditemui dalam keadaan separuh bogel di satu kawasan pantai di pulau berkenaan pada 15 September lalu.

Bedah siasat yang dijalankan oleh pihak berkuasa Thailand menunjukkan Witheridge mati akibat cedera parah di kepala selepas dirogol manakala Miller mati selepas dipukul dan dilemaskan di laut.

Satu kamera yang dipasang di pulau itu menunjukkan tiga lelaki yang menunggang sebuah motosikal keluar dari pulau itu pada 14 September.

Bagaimanapun, hanya dua daripada mereka mengaku bersalah manakala seorang suspek ketiga menafikan dia terlibat dalam jenayah itu.

Menurut akhbar Nation yang memetik kenyataan Win sebagai berkata, dia melihat pasangan itu melakukan hubungan seks menyebabkan dia merancang untuk merogol wanita berkenaan. – Agensi

0 comments:

Post a Comment