Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, November 1, 2014

No Comment
Polis sampai di tempat kejadian

KUALA LUMPUR: Seorang ibu kepada dua anak telah dipukul sehingga mati oleh suaminya ketika dia dirumah di Taman Puchong Utama, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya , Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, suspek yang berusia 33 tahun telah membawa kedua-dua anak lelakinya masing-masing berusia enam dan dua bulan ke rumah ibunya di kawasan berdekatan sebelum kejadian itu.

"Ibu kepada suspek yang tinggal lebih kurang 300 meter dari kawasan kejadian berkata anak lelakinya telah meninggalkan anak-anak lebih kurang jam 9.45 malam. Sebelum pergi, anak lelakinya itu memberitahunya dia hendak pergi mencari isterinya dan merungut untuk mengancam untuk membunuhnya, "kata beliau.

Merasakan sesuatu tidak kena, abang suspek pergi ke rumah untuk kira-kira 11.30 malam.

Yahaya berkata abang suspek memecah pintu untuk masuk ke dalam rumah setelah ketukan tidak dijawab.

"Setelah masuk, dia mendapati badan adik iparnya berada tamu dengan banyak kesan lebam terutama di wajah. Dia disahkan meninggal dunia pada 12.30 am", kata Yahaya sambil menambah bahawa mayat telah dihantar ke Hospital Serdang untuk bedah siasat.

Beliau menambah siasatan awal mendedahkan bahawa mangsa itu selalu dipukul oleh suami yang menunjukkan pasangan ini selalu terlibat dalam pergaduhan.

Yahaya berkata, suspek dipercayai telah melarikan diri ke Kedah selepas kejadian itu. Orang ramai yang mempunyai maklumat digesa tampil untuk membantu siasatan polis. - SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment