Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, July 30, 2012

No Comment



1982: Lima sekawan daripada Santa Barbara, California telah pergi bercuti. Mereka mendapat idea untuk mengambil gambar di tempat yang sama pada setiap 5 tahun yang akan datang..Saksikan foto-foto bersama yang diambil oleh mereka ditempat yang sama, di bangku yang sama, duduk pada kedudukan yang sama, pada setiap 5 tahun bermula dari umur mereka 19 hingga umur mereka 50 tahun..!!







1987: Lima tahun berselang, mereka setuju kembali ke tempat ini semula..Wardlaw di hujung sebelah kiri sekali, diikuti Rumer, Burnley, Molony dan Dickson di sebelah kanan..Molony sentiasa memegang balang kaca tersebut..Rumer pula mempunyai topi di lutut kakinya..




1992: Selepas lima tahun berlalu, perubahan kecil mulai kelihatan pada mereka dari segi rambut dan pakaian yang mengikut trend semasa dan mungkin perubahan kecil dari segi usia juga..




1997: Sejak gambar pertama diambil, mereka semua telah membawa haluan masing-masing..Burnley adalah seorang guru, Wardlaw seorang jurufoto filem, Dickson pula membuka restoran, Molony pula bekerja di UPS di New Orleans, Rumer seorang pesara dan tinggal di Oregon..




2002: Mereka masih meneruskan apa yang telah dilakukan sebelum ini..Wardlaw menyatakan, ini adalah salah satu cara mereka berhubung antara satu sama lain untuk tahun-tahun yang akan datang.



2007: 25 tahun berlalu, mereka masih tidak terlepas untuk bergambar bersama-sama..Mereka masih lagi meneruskannya..!
..
                                     


2012: Selepas hampir 30 tahun, mereka masih meneruskannya dan mereka menyatakan akan meneruskan tradisi ini walaupun jika terjadi sesuatu diantara mereka...~

0 comments:

Post a Comment