Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, July 12, 2014




UK, 11 Julai 2014 - Seekor kucing menyelamatkan nyawa tuannya dengan mengetuk cermin di pintu rumah jirannya setelah tuannya tidak sedarkan diri di rumah.

Tuan kucing tersebut, yang bernama Lancs yang merupakan seorang jururawat tidak sedarkan diri setelah mengambil ubat yang mengandungi dadah jenis morfin untuk sakit belakangnya.



Lancs menceritakan bagaimana kucing tersebut menarik perhatian jirannya : 

"Slinky mundar mandir di atas pagar di luar, cuba untuk mendapatkan perhatian jiran '.

"Dia juga bergaduh dengan anjing mereka mendapatkan perhatian mereka.

"Mereka sedar mereka tidak melihat saya selama beberapa hari lalu bergegas mencari kunci simpanan saya di bawah karpet, tapi malangnya saya simpan kunci tersebut di dalam"

"Mereka akhirnya dapat masuk melalui pintu belakang. Ketika menemui saya, jiran saya kata dia fikir saya telah mati."

Tambah Lancs lagi :

"Sebelum ini, jika saya tidak sedarkan diri setelah mengambil ubat, Slinky akan mengetuk kaki dan lutut saya supaya saya sedar"

Kucing tersebut telah dicalonkan untuk menerima anugerah dalam satu Majlis Penganugerahan Kucing di London.- SiakapKeli.com


0 comments:

Post a Comment