Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, July 10, 2014



KUALA LUMPUR, 9 Julai -Tanis Billingsley hari ini menyatakan rasa simpati terhadap keluar Rizalman Ismail yang terpaksa menghadapi tekanan antarabangsa terhadap mereka diatas kes yang melibatkan Rizalman yang mana telah dituduh memecah masuk rumah Tania Billingsley dan cuba untuk merogol Tania.

Dalam satu temu bual di televisyen New Zealand hari ini, wanita berusia 21 tahun itu menekankan bahawa dia bukan seorang sahaja orang yang telah menderita dalam perhatian antarabangsa berikutan serangan yang didakwa beliau, malah keluarga Rizalman juga menderita keadaan yang sama.

Simpati Tania ditujukan kepada keluarga Rizalman, seorang penolong tentera, yang sebelum ini bertugas di Suruhanjaya Tinggi Malaysia di Wellington, yang mempunyai seorang isteri dan tiga orang anak.

"Mereka mungkin tidak menonton rancangan ini tetapi saya berharap mesej ini akan sampai kepada mereka untuk menyatakan bahawa saya bersimpati terhadap mereka dan berharap mereka mendapat sokongan di mana jua mereka berada kerana saya berfikir bahawa orang lain tidak merasakan bahawa keadaan ini lebih dahsyat dari apa yang disangkakan dan akan mengubah kehidupan mereka dan juga saya, " beliau dipetik berkata di laman web agensi berita New Zealand. - SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment