Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, July 9, 2014


Apa nak jadi la dengan Kilafairy ni. Kantoi makan masa bulan puasa di Ketuk Ketuk Ramadan 2014 bersama Sheila Rusly dan Kilafairy.

Tapi jangan gelabah. Rancangan masakan seperti ini selalunya direkodkan sebelum ramadhan tiba. Yang hairannya, jika berlaku kesilapan seperti termakan ini produksi akan sunting dan buang bahagian tersebut.



Tetapi jika program ini live, tidak tahulah samada dia sengaja ataupun tidak kerana dia memberi alasan “Cuti-cuti Malaysia” yang mana kita semua boleh mengagak apa maksud dia bukan?

Tetapi rasanya tidak perlulah diberitahu yang dia itu sedang bercuti. Tapi dah kantoi tidak berpuasa terpaksalah bagitau alasan dia. - SiakapKeli.com

3 comments:

  1. Program memasak nie dirakam bermula pada awal bulan Mei. Kalau tk percaya, cuba tgk pada IG artis @zulinaziz, antara artis yang dijemput untuk masak dalam program nie. Setiap artis dah diberi date schedule untuk memasak bersama Sheila Rusly. And setiap artis dah di 'inform' awal bahawa program ini akan dirakam pada bulan Ramadhan. #JustSharingTheTruth ^_^ Selamat Berpuasa! (:

    ReplyDelete
  2. xpuasa mendanya.program ni di buat sebelum ramadan lh.sama juga dengan drama2 raya,program2 raya.ko igt diorg buat dekat raya ke?...pandai ko letak tajuk utk org gi web ko...tabik lah

    ReplyDelete
  3. mana dia nk puasa kalau bukan ramadhan. walaupun shooting sekali pon kadang2 mesti dia kantoi x igt ni program tuk bulan ramadhan. apa laa..

    ReplyDelete