Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, July 9, 2014

No Comment

Ini adalah antara gambar-gambar dan video kekejaman Israel. Ya, memang mereka tidak putus-putus melakukan kekejaman terhadap orang Islam.

Sebenarnya sudah beribu-ribu gambar, video tersebar yang mana menunjukkan kekejaman mereka. Tetapi supaya kita tidak lupa akan musuh utama umat Islam maka kita akan terus sebarkan dan kongsikan gambar-gambar serta video kekejaman mereka.

Lagi hari ini menurut laporan AFP, sekurang-kurangnya 12 orang terbunuh apabila pesawat tempur tentera Israel melepaskan bedilan roket ke Semenanjung Gaza bermula awal pagi semalam dalam kempen terbaru rejim Zionis di wilayah itu. - SiakapKeli.com


Di tengah Gaza seorang lelaki terbunuh berhampiran kem pelarian Nusseirat. Sejurus kemudian empat orang di dalam sebuah kereta maut selepas terkena bedilan roket Israel.

Tujuh orang lagi terkorban dan 25 yang lain cedera apabila bedilan roket Israel terkena sebuah rumah di Khan Younis di selatan Gaza. Identiti mereka bagaimanapun belum dikenal pasti.

Presiden Mahmus Abbas mendesak Israel menghentikan segera kempen serangannya dan menggesa dunia mengenakan tekanan ke atas kerajaan Perdana Menteri Benjamin Netanyahu.

Bagaimanapun, Kabinet Israel dijangka memanggil kira-kira 40,000 anggota pasukan simpanannya untuk meningkatkan serangan ke wilayah terbabit.

Pesawat tempur Israel membedil lebih 50 sasaran di Gaza awal semalam selepas pejuang Hamas melancarkan roket merentasi sempadan, sekali gus menjerumuskan kedua-dua pihak ke arah konflik lebih besar.



0 comments:

Post a Comment