Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, July 21, 2014


Pihak polis ingin meminta kerjasama orang ramai untuk tampil memberikan maklumat berkenaan kes seorang lelaki yang dipercayai memukul seorang lelaki lain dalam satu klip video yang tersebar di laman sosial kebelakangan ini.

Menurut Ketua Polis Negara dalam twitter beliau kes tersebut dilaporkan berlaku pada tahun lalu dan pihak polis telahpun membuka kertas siasatan.

Namun demikian identiti pelaku masih belum dikenal pasti dan bantuan orang ramai adalah diperlukan bagi mengesan lelaki tersebut. (FB PDRM).



Berikut adalah rakaman video asal lelaki yang didakwa memukul pencuri berkenaan :



Harap pihak yang mempunyai maklumat berkenaan lelaki berkenaan boleh membantu pihak polis untuk siasatan lanjut. - SiakapKeli.com

2 comments:

  1. Kita keji Israel dan tentera Syria siksa tawanan mcam binatang, kita di Malaysia belum lagi dalam keadaan perang dah siksa pencuri macam pembunuh.

    ReplyDelete
  2. orang cina kalau pasal hudud potong tangan pencuri, cakap macam2 konon hudud tu zalim tapi bila kena rompak kena curi, pandai plak nak hukum pesalah macam nak membunuh...kes curi macam tu, potong tangan saja la kalau tak puas hati, nak bunuh buat apa..itu kes bukan kasi mati orang pun...

    ReplyDelete