Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, September 1, 2012

No Comment

TATA Bakal Hasilkan Enjin Kereta Berkuasa Udara : Syatikat Tata India mengumumkan mereka bakal menghasilkan kereta yang menggunakan enjin kuasa udara.
TATA Bakal Hasilkan Enjin Kereta Berkuasa UdaraMelalui enjin tersebut, kereta buatan syarikat Tata bakal menghasilkan kenderaan yang menggunakan udara termampat sebagai menggantikan enjin berkuasa petrol.
Tata Airpod‘Tata Airpod’ merupakan kereta kompak yang berfungsi dengan enjin yang mengekstrak tekanan udara dari 175-liter tangki yang tidak menyumbang kepada pencemaran udara.
Tata Airpod Kuasa Udara
AirPod telah dibangunkan beberapa tahun lalu oleh seorang jurutera bernama Guy Negre yang berasal dari Perancis. Kereta ini didakwa mampu bergerak pada kelajuan 28-43 mph (45-70 kmj) sehingga 200km pada tangki penuh.
AirPod MDI CarsTeknologi yang dibangunkan oleh MDI, tangki kereta boleh diisi semula melalui stesen pengecasan atau udara semasa memandu dikitar semula dengan bantuan enjin kuasa elektrik yang hanya mengambil masa dua minit untuk di ‘recharge’.
Airpod Tata
Dan bahagian yang terbaiknya pula ialah harganya, kerana ia akan dijual dengan harga USD5,000 juga tidak lupa steering joystiknya yang menarik.
Sumber - 2DayBlogger

0 comments:

Post a Comment