Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, June 30, 2014

No Comment

Pasangan pelakon Azad Jazmin dan Eira Syazira merancang untuk berehat daripada aktiviti lakonan buat sementara waktu bagi menumpukan perhatian pada perniagaan ‘multi-level marketing’ (MLM), Rania Marketing.

Jelas Azad, keutamaan mereka buat masa ini adalah mengembangkan perniagaan tersebut kerana 80 peratus pendapatan mereka berpunca daripada perniagaan.

“Berlakon tu minat. Pendapatan kami daripada bidang lakonan hanya sebanyak 20 peratus. Selebihnya kami kena berkerja-keras dalam perniagaan. InsyaAllah saya dan Eira akan berehat dari dunia lakonan sehingga bulan Disember tahun ini,” katanya yang masih lagi mendapat tawaran berlakon terutamanya untuk program raya.

“Sepanjang bulan Ramadhan, kami masih berlakon tapi kami bersifat selektif kerana perniagaan adalah keutamaan kami. Saya bakal menjalankan penggambaran untuk ‘Suatu Malam Kubur Berasap 3’, manakala Eira pula sibuk dengan penggambaran drama raya,” katanya ketika ditemui di majlis sambutan Ramadhan pasangan ini bersama anak yatim, anak istimewa dan pelajar tahfiz di kediaman Azad dan Eira.

Selain itu, Eira juga sibuk dengan perniagaan baju raya seperti baju kurung, baju melayu, jubbah dan baju kanak-kanak, Aira Closet By ES.

Sumber: Gua.com.my

0 comments:

Post a Comment