Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, June 30, 2014

11 comments

Kalau dilihat pada gambar diatas memang SK pun nak gelak. Apa pulak kambing, itukan harimau.

Itulah, memang seronok kita gelakkan kesilapan orang. Seperti seorang adik ini, dialah yang memuat naikkan gambar tersebut dengan caption gelak bagai ketawakan jawapan budak ini.


Melalui status facebooknya itu, gelak sakan dia kepada jawapan seorang budak yang menjawab “Kambing” sebagai jawapan pada gambar tersebut tetapi yang membuatkan SK lagi ketawa terbahak-bahak dia sendiri pun salah. Iya lah, apa tidaknya, kalau kita sekali tengok pun sudah tahu yang inikan gambar harimau tapi boleh pulak dia sebut “Lipas”. - SiakapKeli.com

11 comments:

  1. Iya lah, apa tidaknya, kalau kita sekali tengok pun sudah tahu yang inikan gambar harimau tapi boleh pulak dia sebut “Lipas”. - SiakapKeli.com

    Harimau????... Belalang lah SK

    ReplyDelete
    Replies
    1. SK sengaja letak harimau la.. sarcastic.. adoi -____-"

      Delete
    2. ha'a la.....semut pun tak kenal...adooiiii

      Delete
    3. yer, tngok mcm lembu, jer..hahahhahaah

      Delete
    4. Adoiii...sarcasm le mirul fauzi...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. alah... kan itu ada empat kaki dan dua tanduk.... kambing la tu siap ada janggut lagi....... adoii..... hihihi
    sengaja ni....

    ReplyDelete
  4. salah. satria baja putih lah tuh

    ReplyDelete
  5. Malaysia merupakan bumi yang bertuah yang kaya dengan kepelbagaian bio. Kepelbagaian bio merangkumi semua benda hidup serta ekosistem yang merupakan habitat bagi kehidupan ini. Kita semua adalah sebahagian dari jaringan kehidupan yang kompleks ini dan saling bergantung antara satu sama lain. Malaysia merupakan salah satu daripada 12 negara mega biodiversiti di dunia yang kaya dengan kepelbagaian spesis flora dan fauna.Terdapat lebih 15,000 jenis tumbuhan berbunga dijumpai di Malaysia iaitu hampir 10 peratus daripada jenis tumbuhan berbunga yang terdapat di dunia. Malaysia turut memiliki lebih 175,000 spesis haiwan iaitu lebih daripada 15 peratus daripada semua spesis yang hidup di dunia.Terdapat lebih 3,000 spesis orkid iaitu antara bunga yang paling eksotik di negara ini disamping lebih 350 spesis reptilia, 300 spesis mamalia, 1,000 spesis rama-rama, 730 spesis burung. Malaysia juga merupakan habitat kepada bunga terbesar di dunia (bunga Rafflesia), pokok tropika tertinggi (pokok tualang) dan penghuni pokok yang terberat di dunia (orang utan).Ekosistem semulajadi Malaysia adalah antara yang paling mengagumkan di dunia yang terdiri daripada hutan hujan tanah rendah, hutan bakau, hinggalah ke hutan paya, hutan bukit dan gua batu kapur, hutan gunung dan juga padang rumput Alpine yang kesemuanya berada berhampiran dengan garisan Khatulistiwa.Pantai-pantai, terumbu batu karang dan taman-taman lautnya dipenuhi dengan pelbagai hidupan yang berwarna-warni dengan beraneka bentuk.

    ReplyDelete