Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, March 23, 2014

No Comment



Wawancara khas CCTV News bersama ibu kepada salah seorang penumpang MH370 dari China. Wanita berkenaan sebelum ini didakwa diheret dari sidang media di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur oleh media asing kerana ingin bertanyakan perkhabaran anaknya. Ikuti penjelasan ibu kepada penumpang berkenaan.


MH370: Ibu Warga China Nafi Laporan Layanan Buruk Polis

Warga China, Liu Guiqui, ibu kepada Li Le, penumpang pesawat Malaysia Airlines MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu, menyangkal laporan kononnya beliau dilayan buruk oleh polis semasa sidang akhbar yang diadakan pada 19 Mac di Hotel Sama-Sama, Sepang.

Liu dalam temubual dengan China Central Television (CCTV), berkata beliau membuat keputusan pergi ke sidang akhbar itu, kerana mahu bertanyakan ahli politik Malaysia mengenai apa yang sebenarnya berlaku terhadap anak lelakinya, yang ketika itu hilang selama 12 hari, kerana beliau tidak faham kenapa tiada sebarang berita mengenainya.

“Itu tidak benar. Saya dikerumuni oleh pemberita. Ada seorang anggota polis muda yang pada mulanya saya ingatkan mahu menarik saya.

0 comments:

Post a Comment