Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, April 22, 2014

2 comments

Susulan pendedahan mengejut oleh bekas isteri Sham Kamikaze berhubung sikap hipokrit artis tersebut di sebuah akhbar mingguan, Ahad lalu, Sham tampil memberikan kenyataan berhubung isu yang kembali dibangkitkan oleh bekas isterinya, Farazila Abdul Jabar.

Menerusi laman Facebooknya, Sham menjelaskan dia tidak perlu untuk menjawab atau menjelaskan kepada sesiapa berhubung dakwaan Farazila kerana menyatakan mereka sudah tidak mempunyai apa-apa ikatan lagi.

Selain itu, Sham mendakwa itu adalah hak Farazila untuk menuduh dirinya dengan pelbagai cerita bagi meraih simpati orang ramai untuk kepentingan peribadi.

Sham turut mendoakan agar bekas isterinya itu terus tabah mengharungi hidup dan bahagia dengan kehidupannya kini. – SiakapKeli.com


Oleh: Audrey Lee

2 comments:

  1. Dalam hal ni tindakan Sham adalah betul iaitu tidak mahu memanjangkan perkara ini..Sememangnya kita dilarang menghebahkan keaiban orang lain terutamanya bekas suami kita sendiri.. Walaubagaimanapun Sham berhak utk menafikan tuduhan bekas isterinya utk menjaga dan mmpertahankan nama baiknya di khalayak ramai.. Sekiranya tuduhan itu benar sekali pun, tindakan menghebahkannya adalah haram kerana kita dituntut oleh ALLAH supaya menyembunyikan keaiban org lain.. Biarlah ALLAH yg membalas setiap perbuatan yang salah ..

    ReplyDelete
  2. Kalau takda angin masakan pohon bergoyang. Kalau syam dipihak benar dia perlu bersihkan dirinya. Dia public figure.

    ReplyDelete